Форма за обратна връзка

Често задавани въпроси

Как да се регистрирате?

За да закупи стока от www.ehaus.bg клиентът трябва да се регистрира като потребител. Това става от формата за регистрация достъпна от заглавната страница или в процеса на поръчка на стока. Клиентът попълва като минимум задължителните полета – те дават необходимата информация за изпълнението на поръчката му. По желание се попълват и останалите, незадължителни полета.  Задължително се посочва “зона за доставка” в която попада населеното място на клиента. Клиентът може да се регистрира като физическо или като юридическо лице. Клиентът може да се регистрира винаги, по свое желание.
Каквато и да била лична информация, предоставена във връзка с изискванията за Вашата регистрация ще бъде използвана в съответствие със законовите изисквания в страната и нейното предоставяне от Вас е напълно доброволно.
Препоръчваме на всички родители да дават указания на своите деца за безопасното и отговорно предоставяне и използване на личната им информация.



Как да поръчате стоки?

www.ehaus.bg е търговски-информационен сайт със специализирана насоченост потребителска електроника.  Той съдържа оферти за стоки, които са класифицирани по различни характеристики. Тези оферти съдържат основна информация и снимки на съответните стоки, както и цена за тях с вкючено ДДС. Цената във всяка оферта се отнася за указаното в офертата количество и не включва цена за доставка. Цените за доставка се изчисляват автоматично при поръчка на стока, като се визуализират и също включват ДДС.
Действието представлява свободно изразяване на воля, което обвързва със силата на договора клиента от една страна и от друга www.ehaus.bg, отговарящо на описаните в настоящия документ условия и съотвестващо на правилата на Закона за защита на потребителите и правилата за търговия (ЗЗППТ). При поръчката или преди това клиентът се регистрира в www.ehaus.bg, където задължително посочва “зона за доставка” в която попада населеното му място, точен адрес и телефон, на който е възможно да се установи връзка с него в срока за доставка. Посочването на неверни данни при регистрацията прави поръчката невалидна и не обвързва с нищо www.ehaus.bg.
При успешна поръчка, клиентът получава уведомителен e-mail на електронният адрес който е посочил в регистрацията си. След получаване на поръчката, се извършва проверка на посочения телефон за валидността й чрез потвърждаване на поръчката и адреса, на който да бъде доставена стоката.
 



Как ще получите поръчаните стоки?

Доставка, експресна доставка и доставка във фиксиран период от един час.
Поръчаната стока се доставя на посочения от клиента адрес. Приемането става от клиента или трето лице от негово име, което лице трябва предварително да бъде посочено от клиента, при положение, че то потвърди получаването и идентичността на поръчаната стока и/или заплати разходите по доставката, както и цената на стоката по указаните начини на плащане. Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. Поръчката на клиента се доставя нормално в срок от:

1. 1-2 работни дни след деня на поръчка, за следните населени места, попадащи в “Зона 0” и “Зона 1”, понастоящем над 40 локации: Асеновград, Благоевград, Бургас и крайни квартали, Бяла, Варна без крайни квартали(но включително кв. Аспарухово и Островна зона), В.Търново, Видин, Враца, Г.Оряховица, Габрово, Димитровград, Дупница, Добрич, Златица, Ихтиман, Казанлък, Карлово, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Лясковец, Мездра, Монтана, Поморие, Севлиево, Силистра, Смолян, Троян, Чирпан, Пазарджик, Перник, Петрич, Плевен, Пловдив и крайни квартали, Разград, Русе и крайни квартали, Сандански, Сливен, София без крайни квартали и прилежащи населени места, Ст. Загора, Търговище, Хасково, Шумен, Ямбол; 


2. 1-3 работни дни за крайни квартали и прилежащи населени места към градове в “Зона 0” и “Зона 1” и населени места от “Зона 2”: Айтос, Ардино, Балчик, Банско, Батановци, Белово, Белоградчик, Белослав, Берковица, Богомилово, Божурище, Ботевград, Брацигово, Бяла Слатина, Варна крайни квартали(кв. Галата; кв. Тополи; Аксаково; к.к Камчия; Пристанище, Варна – запад), Велинград, Девня, Велики Преслав, Войняговци, Гоце Делчев, Дебелец, Девня, Джебел, Доброславци, Долна Митрополия, Долни дьбник, Долни Пасарел, Драгоман, Дряново, Дунавци, Елин Пелин, Енина, Желява, Житен, Зл.пясъци, Каварна, Калофер, Камено, Карнобат, Кирково, Козлодуй, Костенец, Костинброд, Кочериново, Крумовград, Кубратово, Лозница, Локорско, Лом, Любимец, Мелник, Момчилград, Мрамор, Несебър, Нова Загора, Нови Пазар, Омуртаг, Павликени, Панагюрище, Пещера, Пирдоп, Плачковци, Подгумер, Попово, Правец, Първомай, Раднево, Радомир, Разлог, Самоков, Свиленград, СВищов, Своге, Септември, Симитли, Сливница, Слънчев бряг, Созопол, София крайни квартали и прилежащи населени места(Балша, Банкя, Бистрица, Божурище, Ботунец, Бухово, Владая, Волуяк, Герман, Горни Богоров, Долни Богоров, Железница, Иваняне, Казичане, Кокаляне, Кремиковци, Кривина, Кътина, Лозен, Мировяне, Мърчаево, Негован, Нови Искър, Панчарево, Плана, Световрачане, Сеславци), Сопот, Средец, Стамболийски, Съединение, Тервел, Труд, Трявна, Челопечене, Чепинци, Шипка, яз.Искър, Яна; 


3. За всички останали населени места неупоменати по-горе - 1-4 работни дни.
на посочения от него адрес при условие, че адресът е посочен точно и е валиден, както и че поръчката е потвърдена от клиента преди 13.00 часа на същият ден. Поръчаната стока се доставя подходящо опакована и съгласно ползвания транспорт за доставка. В случай, че клиентът не бъде намерен на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в срока за изпълнение на доставката, поръчката се счита за отказана и www.ehaus.bg се освобождава от задължението си да изпълни доставката. В такива случаи, когато клиентът потвърди желанието си да получи поръчаната стока и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, той поема за своя сметка и допълнителните разходи по новата доставка. 
При доставка във фиксиран от клиента период от един час, но между 10.00 и 18.00 часа, той заплаща допълнително 9.99 лв.



Проверка на пратка

Уважаеми клиенти,
При получаване на Вашите продукти, Вие имате право да ги отворите и разгледате пред Вашия доставчик.
При установяване на транспортни дефекти съставете двустранен протокол на момента и ни уведомете, за да бъде направена замяна или възстановяване на заплатената сума за Вашата покупка!
Всички разходи по връщане и замяна на Вашите продукти в този случай са за сметка на www.ehaus.bg!



Онлайн решаване на спорове

Намерете справедливо и ефективно решение на вашия проблем с онлайн покупка, без да завеждате дело в съда:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=BG